Pages

Wednesday, November 10, 2010

~ Ken@nG@n Ku Ab@Di ~

...  My TiMe...

"...Kenangan aku abadikannya di sini bersama mereka...hanya bunga-bunga riang dengan
cahaya indah mentari memancar menemani perjuangan ku...
namun aku sedar, perjalanan aku masih jauh berbatu-batu dan aku masih
mencari andai ada ruang dan peluang untuk aku
menebus silap salah ku....perbaiki diri ku...
buat teman suka-duka, riang-ria, kasih dan doa aku
abadikan buat kalian agar bahagia hendakNya...aminnn...."

GCMS Team 2010

HRIS Team 2009

SJH (IMGP) 2008

UMT_KEMAFIZ 2004-2007

EMSB_Praktikal 2006

"Saudaramu yang sebenar ialah orang yang sentiasa berada
di  sisimu ketika susah dan senag. Dia sanggup membahayakan dirinya
demi kebaikanmu, sanggup berkorban
apa saja untuk kepentinganmu"

~ Hadis riwayat Sayidina Ali Karamalahuwajhah ~






No comments:

Post a Comment